Bijna, bijna, bijna! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jozien - WaarBenJij.nu Bijna, bijna, bijna! - Reisverslag uit Leiden, Nederland van Jozien - WaarBenJij.nu

Bijna, bijna, bijna!

Blijf op de hoogte en volg Jozien

29 Augustus 2014 | Nederland, Leiden

Een eerste berichtje op mijn blog...
Morgenochtend vertrek ik naar Cuba. Tas gepakt met daarin hopelijk alles wat ik nodig ga hebben!
De internet mogelijkheden zijn daar zeer beperkt, maar ik wil toch proberen het een en ander te vertellen over mijn ervaringen daar.
Groetjes,
Jozien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leiden

Jozien

Actief sinds 26 Aug. 2014
Verslag gelezen: 275
Totaal aantal bezoekers 8035

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 26 Oktober 2014

Stage in Cuba

Landen bezocht: